Wehikuł Czasu

Temat: Archiwum WinRar "Hasło"
Wiem że już było ale... FAKTY -Archiwum jest zabespieczone haslem ktorego oczywiscie nie znam -do archiwum idzie wejsc ale nie mozna podejzec plikow -nazwy nie sa zaszywrowane -do archiwum idzie dodawac nowe pliki -zarchiwizowane sa zdjecia -archiwizator WINRar 2.90 Moje pytanie: Czy mozna napisac cos w rodzaju wirusa aby obejsc haslo albo jest jakas inna metoda (nie brutal force). Prosze o pomoc...
Źródło: hack.pl/forum/showthread.php?t=1881



Temat: Apocalyptica - problem z 1 CD
  Cytat: mam problem z ta gra: http://peb.pl/strzelaninki-akcji-ttp...calyptica.html mianowicie kiedy rozpakowywuje 1 CD wyskakuje blad ! Błąd CRC w zaszyfrowanym pliku Apoc_CD1.iso (niewłaściwe hasło?) najlepsze jest to ze 2 CD jest rozpakowywane bez problemu. Wie ktos jak to obejsc albo naprawic?? Ew ladnie prosze o ponowny upload 1 CD Sprawdź przy którym pliku winrara wyskakuje Ci ten błąd i spróbuj zassać go ponownie....
Źródło: peb.pl/showthread.php?t=220206


Temat: JAK OBEJŚĆ HASŁO DO WINRARA ???
JAK OBEJŚĆ HASŁO DO WINRARA ???   siemka ...ściągnołem sobie płytkę przez donkeya i okazało się że pliki są spakowane w winrarze i zabezpieczne hasłem, którego oczywiście nie znam...jak można to obejść...?...
Źródło: peb.pl/showthread.php?t=13485


Temat: HP Compaq nx7400 EY458ES, Lenovo N100
bezproblemu obejsc tak samo uzywajac jakiegos livecd, a ja chce wiedziec czy skaner uniemowliwa odczytanie danych zakodowanych i odpalenie kompa przez osobe nie powolana. Bo samo haslo w xp nie jest za dobrym zebezpieczeniem dla danych, chciaz zawsze mozna uzyc np. winrar ktorego nowe wersje oferuja coraz lepsze kodowanie, tylko ze dziala to tez w druga strone zlamanie hasla metoda brutal force ... moze sie stac w przypadku hasla. Prosze kogos kto posiada w swoim hp skaner lini papilarnych o opisanie jego funkcjonalnosci oraz mozliwosci do zaezpieczania kompa oraz danych. Pozdrawiam
Źródło: forum.laptopy.info.pl/showthread.php?t=1714


Temat: Jak zabezpieczyć folder
jak mowa o folderze z haslem....   moze ja powiem cos o haśle i folderze ja robie tak ze uzywam winrar'a potem dodaj do archiwun zaawansowane wprowadz haslo wpisuje haslo potem ok pakuje otwierasz spakowany folder i masz tam pliki widac je (nazwy) ale jak chcesz otworzyc to musisz wpisac haslo p.s oczywiscie sa na to obejścia ale rodzice czy młodsze rodzenstwo nie ... chyba pierwszy topic (moj) z zwiazany z "haslo na folder" Pozdro :)
Źródło: tibia.org.pl/forum/showthread.php?t=79252


Temat: prosba o pomoc przy winrar
ostatnio sciagalem gre w partach i po doczekaniu sie momentu zakonczenia patrz probuje wypakowac i haslo mam pytanie da sie jakos obejsc to haslo bo nie chce sie sciaga mi po raz kolejny gry bez hasla
Źródło: javase.pl/viewtopic.php?t=23564


Temat: WinRAR.... ? ? |HELP|
Jak obejść hasło z archiwum winRAR'a ? Są do tego jakieś programy może macie domowe sposoby ? Z tego co mi wiadomo to nie jest trudne.... Pomóżcie mi tam jest gra...
Źródło: forum.helox.pl/viewtopic.php?t=6596


Temat: Obejście Hasła w Winrar.
Witam Tak jak w tytule. Jak można obejść Hasło w samorozpakowującym się archiwum *.rar Ivnz
Źródło: hack.pl/forum/showthread.php?t=1814